11 Kasım 2015 Çarşamba

11 Kasım 2015 - geçmiş zaman

Seneleer önce, bir halı saha dönüşü grup halinde yemek yerken, nasıl olduysa böyle bir fikre ulaşmıştık. Herhalde birtakım acı gerçeklerin üzerinden gülerek ederek, kendimizi kandırarak atlamaya çalışırkendir. Hangimiz ne dedik de sonunda bu formüle ulaştık, hatırlamıyorum, ama Kemal Gökhan Gürses (Twitter'da @karga_kafasi) ile ortak "eserimizdir" diyebilirim, içerik bakımından. Şekil faslını da sonradan ben hallettim. Önce bulduğum bir fotoğrafla, rastgele yapmıştım, sonra gidip özel olarak bu fotoğrafı çektim; "yerleştirme"yi gözeterek. (Aslında sahici yerleştirme olarak da fena durmazmış!)

Istanbul is - Hakkari not

Acı olan, hakikate direnmenin koca bir ülkeyi nerelere getirebileceğini her vesileyle yeniden yeniden görmemiz, ama oraya gelineceğine inanmayışımız ya da bunu umursamayışımız. Şu can acıtıcı kıyasın yapılması bile bir ilişkiydi. Birilerinin derdiydi. Seneler geçti, onca emek, onca kurban niyeydi? Kapatayım çenemi.